دکوراسیون لاکچری منزل
1399-03-08
خصوصیات یک لابی لوکس را بدانید
1399-03-08
نمایش همه

مهمترین قوانین طراحی داخلی

مهمترین قوانین طراحی داخلی

مهمترین قوانین طراحی داخلی

 

در طراحی داخلی به فکر ایجاد تعادل باشید حالا یا به شکل تقادن یا عدم تقارن، امروزه عدم تقارن در دکوراسیون داخلی بیشتر مورد پسند قرار میگیرد زیرا عدم تقارن مدرن تر است و این امکان را به شما میدهد که عناصر متفاوت را کنار هم به کار ببرید.

برای اینکه دکوراسیونی جذاب تر و امروزی تر داشته باشید باید از بافت های نرم و خشن کنار یکدیگر استفاده کنید این برمیگردد به همان موضوع عدم تقارن.

 

باید عناصری را کنار یکدیگر استفاده کنید که با وجود تمام تفاوت ها در شکل و بافت شباهت هایی نیز داشته باشند مخصوصا در انتخاب اکسسوری ها و دکوری ها.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از اجزا و عناصر به تعداد فرد باعث جذابیت خانه میشود مثلا سه تابلو روی دیوار کنار هم یا پنج کوسن روی کاناپه کنار هم.

 

سایز مبلمان باید متناسب با فضای منزل تان باشد از این رو برای خانه های کوچک مبل بزرگ نخرید و برعکس برای خانه های بزرگ مبل کوچک مناسب نیست.

حتما لازم نیست رنگ دکوراسیون منزل تان را طبق مد سال انتخاب کنید زیرا زود هم از مد می افتد باید رنگی برای دکوراسیون تان در نظر بگیرید که به آن علاقه دارید و تاثیر مثبتی در روحیه تان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید