دکوراسیون چوبی با طراحی مدرن و نورپردازی حرفه ای
1399-03-07
مهمترین قوانین طراحی داخلی
1399-03-07
نمایش همه

دکوراسیون لاکچری منزل

دکوراسیون لاکچری منزل

دکوراسیون لاکچری منزل

 

 

چه خصوصیاتی یک زندگی لوکس و ایده آل را رقم می زنند؟ یکی از این خصوصیات که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است، دکوراسیون لاکچری منزل به شکل شیک است. احتمالا شما هم مثل بقیه با واژه لاکچری آشنایی دارید و شاید بدتان نیاید کمی بیش تر در رابطه با آن اطلاعات کسب کنید. لاکچری یک سبک زندگی است که در آن فرد مایل است گران قیمت ترین، باکیفیت ترین و ایده آل ترین ها را داشته باشد. منحصر به فرد بودن و زیبایی چشمگیر از جمله خصوصیات یک زندگی لاکچری است. البته در معماری و سبک های دکوراسیون داخلی نمی توان سبکی با نام لاکچری یافت، اما استفاده از عناصر دکوری خاص و تزیینات تجمل گرایانه می تواند به خلق ظاهر لاکچری برای منزل کمک کند.

امروزه تعداد منازل ایرانی دارای سبک و سیاق لاکچری زیاد شده است. یک خانه لوکس خصوصیاتی دارد که آن را از دیگر خانه ها متمایز می کند. شما نیز برای داشتن چنین خانه ای باید با این خصوصیت ها آشنایی پیدا کنید.

 

وقتی پای دکوراسیون ایرانی به میان می آید، همیشه اولین چیزی که به ذهن می رسد، فرشی است که در وسط فضا پهن شده است. فرش از گذشته تا کنون، جزء جدا نشدنی و ثابت دکوراسیون خانه های ایرانی بوده است. فرش ها به غیر از کاربردی که دارند، این روزها لازمه داشتن یک دکوراسیون ایرانی لوکس هستند.

 

فرش های گران قیمت و دستباف از جمله گزینه های اصلی دکوراسیون لاکچری به شمار می آیند. اگر یک دکوراسیون لوکس می خواهید، فرش های ایرانی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. رنگ و طرح فرش را می توان با مبل ها، کوسن ها، پرده ها و کاغذ دیواری ست کرد. حتما به هارمونی رنگ های مجاور فرش با رنگ های به کار رفته در فرش توجه کنید. اگر از فرش های ابریشمی و مرغوب استفاده کنید، مسلما ظاهر لوکس تری به دکور منزل تان می دهید.

 

 

منبع : ویکی پدیا فارسی

نمونه کارهای ما

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید