مهمترین قوانین طراحی داخلی
1399-03-10
فرش های ایرانی در دکوراسیون
1399-03-10
نمایش همه

خصوصیات یک لابی لوکس را بدانید

خصوصیات یک لابی لوکس را بدانید

خصوصیات یک لابی لوکس را بدانید

 

در دکوراسیون لاکچری منزل اولین فضایی که در طراحی داخلی منازل مسکونی به آن می پردازیم، لابی است. اگر شما در یک آپارتمان بزرگ زندگی می کنید، احتمالا طبقه همکف ساختمانی که در آن حضور دارید به لابی اختصاص دارد. لابی از جمله فضاهایی است که کاربری عمومی داشته و دقیقا در ورودی آپارتمان قرار می گیرد. در طراحی داخلی لابی جهت ایجاد فضای لوکس می توان از مصالحی مثل سنگ مرمر استفاده کرد.

به کار بردن سبک های کلاسیک در طراحی داخلی لابی می تواند فضای چشمگیر و زیبایی خلق کند. استفاده از ستون های مرمری با سرستون های تراشیده شده، طاق به جای در، کفپوش های براق، گچبری سقف، اجرای سقف کاذب و نورپردازی که می تواند به صورت مخفی انجام شود برای اجرای یک دکوراسیون کلاسیک به کار می آید.

 

شما می توانید برای روشن کردن فضای لابی از لامپ های هالوژن و لوسترهای بزرگ در کنار هم استفاده کنید. فضای دور سقف کاذب را می توان با نور کاذب قاب کرد. در صورت تمایل می توانید از نصب تابلو روی دیوارهای لابی استفاده کنید. برخی از لابی ها دارای آکواریوم و فضای سبز طراحی شده هستند. دربی که به لابی باز می شود را بهتر است از میان انواع چوبی انتخاب کرد. برای تفکیک فضای لابی بدون استفاده از دیوار و پارتیشن می توان از تغییر رنگ یا جنس کفپوش استفاده نمود.

 

منبع : ویکی پدیا فارسی

نمونه کارهای ما

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید