رنگ خاکستری در دکوراسیون
1399-11-27
آشپزخانه های مدرن
1399-11-27
نمایش همه

رنگ سفید در دکوراسیون اشپزخانه

رنگ سفید در دکوراسیون اشپزخانه

رنگ سفید در دکوراسیون اشپزخانه

 

پاسخ آری است. رنگ سفید همیشه از گذشته تا آینده دارای سبک و کلاس مخصوص خود می باشد. ولی به دلیل طبیعت خنثی بودن و یک دست بودنش، به تنهایی برای یک فضا کافی نیست. برای افزایش جذابیت بصری در فضا و آشپزخانه، می توان از ترکیب این رنگ با یک رنگ روشن دیگر و یا شکل ها و فرم های هندسی و راه راه استفاده کرد.

درست مانند تصویر بالا که طراح برای زنده کردن فضا از رنگ نارنجی برای ترکیب با رنگ سفید بهره برده است. ولی به یاد داشته باشید که رنگ سفید در حال کم رنگ شدن در طراحی مد و فشن می باشد. حال سوال اینجاست که واقعا این رنگ چقدر می تواند برای طراحی آشپزخانه کاربردی و موثر باشد؟

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید می توان به شهامت معماران این فضا اشاره کرد که چقدر هوشمندانه از رنگ سفید در دیوارها و سقف و نیز ترکیبی از رنگ های متنوع و شاد در کف اشپزخانه استفاده شده است و به همان میزان از گلدان های زیبا به همراه گیاهان سرسبز برای سرزندگی فضا بهره برده اند.

ولی فراتر از تصویر بالا می توان تصویر زیر را مثال زد که چقدر در نوآوری و سرسبزی فضای طراحی شده پیشگام بوده اند که یک دیوار را به تنهایی برای سبزینگی فضا اختصاص داده اند. که این سبک از طراحی، نشان از رویکرد جهانی به اهمیت حضور گل و گیاه در حیطه فعالیت های انسانی است.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید