برترین آشپزخانه هاچه ویژگی دارند
1399-11-26
رنگ سفید در دکوراسیون اشپزخانه
1399-11-26
نمایش همه

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

 

اگرچه رنگ هایی با تنالیته های تیره همیشه جز جدایی ناپذیر رنگ دکوراسیون خانه محسوب می شوند. که ترکیبی از هر دو طیف یعنی رنگ های روشن و تیره می تواند انتخاب مناسبی برای سلیقه های گوناگون باشد و در ضمن علاوه بر تنوع و قدرت انتخاب زیاد برای مصرف کننده، می تواند این تنوع و ترکیب بسیار شیک و لوکس باشد.

عوامل و شرایط حاکی از آن است که رنگ سیاه در حال تبدیل شدن به رنگ اصلی کابینت ها و خود آشپزخانه می باشد که چنین دیدگاه بدیع و غیرمتعارفی می تواند به راحتی به نقطه کانونی هر آشپزخانه ای تبدیل شود. در واقع این ایده غیر قابل تصور یعنی آشپزخانه با رنگ سیاه (البته تا همین اواخر)، که امروزه می توان از آن به عنوان مد نیز یاد کرد، می تواند برای ابتکار و نوآوری در فضا و همچنین سبک طراحی معاصر مناسب باشد.

اگر شما طرفدار رنگ های تیره و یا رنگارنگ برای آشپزخانه خود نیستید، همیشه می توان یک راه گریزی پیدا کرد و آن مورد رنگ خاکستری و تنالیته های متفاوتی از آن رنگ می باشد. به هیچ عنوان رنگ خاکستری، زیبایی و منحصربه فرد بودن خود را از دست نمی دهد بلکه اتفاقا همیشه مد روز است و رنگی بسیار کاربردی می باشد.

حتی ساده ترین دکوراسیون های داخلی با رنگ خاکستری، بسیار بسیار ارزشمند و لوکس به نظر می رسد. آشپزخانه با رنگ خاکستری یک رویکرد نوین در عرصه طراحی داخلی آشپزخانه می باشد که به شکلی زیباتر می تواند با یک رنگ دیگر و یا بافت و مصالح دیگری  مثل بتن و سنگ ترکیب شود. اگرچه که به تنهایی نیز در دکوراسیون خانه بسیار زیبا می درخشد.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید