ترفندهای چیدمان دکوراسیون داخلی منازل
1399-05-15
رنگ سقف در دکوراسیون های مدرن
1399-05-15
نمایش همه

انتخاب کفپوش مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب

انتخاب کفپوش مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب

انتخاب کفپوش مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب

 

از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین چیدمان دکوراسیون داخلی منازل پارتیشن بندی فضا در دکوراسیون می باشد که این ویژگی بیشتر مخصوص خانه هایی با متراژ بالاست که شما باید فضای مختلف را پر کنید و قسمت‌های بزرگ را به قسمت های کوچک تر و کاربردی تقسیم کنید، که با استفاده از پارتیشن بندی این کار به راحتی انجام می‌شود.

 برای این کار بهتر است فضای ورودی را از پذیرایی جدا کرده و همچنین قسمت آشپزخانه را از ناهار خوری جدا کنید. همچنین با جداسازی راهرو و اتاق از پذیرایی به تفکیک هر چه بهتر قسمتهای مختلف خانه کمک کنید. این تقسیم بندی می تواند به افرادی که قصد تلفیق سبک های مختلف دکوراسیون را دارند هم کمک کند و در این شرایط می توان از سبک های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

رنگ آمیزی از مهمترین فاکتورهای طراحی دکوراسیون داخلی منازل است و بیشترین فضای داخلی که جلوی دید هر مخاطب جلوه‌گری می‌کند دیوارها هستند و رنگ و بافتی که در دیوارهای یک خانه به کار میرود و همچنین طرحی که برای آنها در نظر گرفته شده تاثیر زیادی در طراحی و جذابیت فضا خواهد داشت. شما میتوانید با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب فضای خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا باعث پوشش نواقص یک خانه شوید.

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید