با چه هدفی از دکوراسیون داخلی استفاده می کنیم؟
1399-05-13
انتخاب کفپوش مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب
1399-05-13
نمایش همه

ترفندهای چیدمان دکوراسیون داخلی منازل

ترفندهای چیدمان دکوراسیون داخلی منازل

ترفندهای چیدمان دکوراسیون داخلی منازل

 

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بهترین نحو ممکن انجام شود، باید فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار گرفته شود تا در نهایت با کمترین مشکل و سریع ترین و کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ها بهترین و مثبت ترین تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی خانه ها انجام شود.

یکی از این فاکتورها که مهمترین آن نیز می باشد، نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی است. زیرا مبل ها در دکوراسیون داخلی خانه ها در این روزها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و عضو لاینفک دکوراسیون‌داخلی محسوب می شوند. پس باید در انتخاب آنها دقت زیادی داشته باشید تا با هماهنگی سبک و همخوانی روکش و طرح مبل با رنگ دیوارها و سایر وسایل هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد کنید.

از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری متناسب با فضای خانه و روحیه ای است که در داخل خانه برقرار است. بهتر است هر تابلویی که برای زیبایی دکوراسیون خانه انتخاب می کنید در هماهنگی با سایر قسمت ها باشد.

از پارامترهای مهم دیگری که در طراحی دکوراسیون داخلی مکان‌های مسکونی و سایر محیط ها باید به آن توجه شود، نورپردازی و تاثیر نور و روشنایی در دکوراسیون می باشد؛ زیرا این نورپردازی می تواند به کمک نورهای طبیعی لوسترها انجام شود و اگر قرار است از نورهای مختلف در ساختمان استفاده شود، بهتر است در بهترین مکان ممکن قرار بگیرند و سبک شاخه های نوری با سبک کلی دکوراسیون منزل در تناسب و هماهنگی باشد و میزان نور در مکان های مختلف با توجه به نیاز هر قسمت باشد. همچنین رنگ نور متناسب با سلیقه و حس و حال فضا انتخاب شود. برای پایین آوردن کنتراست نور می توانید از نورهای تو کار هم در قسمتهای مختلف مانند آشپزخانه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید