دکوراسیون چوبی با طراحی مدرن و نورپردازی حرفه ای

ترکیب نقوش مختلف در دکوراسیون، اینجوری شلوغ نمیشه!
1399-03-05
دکوراسیون لاکچری منزل
1399-03-05
نمایش همه

دکوراسیون چوبی با طراحی مدرن و نورپردازی حرفه ای

دکوراسیون چوبی با طراحی مدرن و نورپردازی حرفه ای

دکوراسیون چوبی با طراحی مدرن و نورپردازی حرفه ای

 

چوب در هر فضایی که حضور داشته باشد، حالت و احساس همه نسبت به آن فضا را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار می دهد. دکوراسیون چوبی منزل یکی از بهترین و ایده آل ترین روش های تزیین در طراحی داخلی بشمار می رود و خوشبختانه در کشورمان نیز این موضوع طرفداران زیادی پیدا کرده و طراحان و خانه دارها اهمیت زیادی برای چوب در دکوراسیون داخلی شان قائل می شوند.

 

دکوراسیون چوبی منزل محدود به یک سبک نیست، در تمامی سبک ها از مدرن گرفته تا سنتی و صنعتی می توان از چوب استفاده های فوق العاده ای برای افزایش تاثیر گذاری همان سبک کرد. بسیاری از طراحان حرفه ای و مجرب، برای ایجاد فضایی مرتب، بدیع و اغوا کننده، چوب را بعنوان عنصر اصلی در طراحی داخلی خود وارد می کنند.

 

در دکوراسیون های مدرن هیچ چیز مانند چوب نمی تواند گرما را به فضای سرد و کم انرژی خانه اضافه کند، به همین خاطر است که تقریبا در ۹۰ درصد دکوراسیون های مدرن، حتما عنصری چوبی در دکوراسیون وجود دارد.

 

شاید یکی از بزرگترین مزایای چوب به عنوان عنصری جذاب در طراحی این است که می توان آن را در هر جایی از منزل، در هر فضایی، با هر کارکردی به راحتی مورد استفاده قرار داد. می توان این دکوراسیون چوبی منزل را در آشپزخانه با نمایی زیبا از کابینت هایی چوبی یا گوشه ای از آشپزخانه با قفسه یا شلف چوبی و خلاصه هر چیز دیگری ایجاد نمود. چوب شاید بهترین ایده و البته بهترین مواد برای طراحی و استفاده در آشپزخانه هاست.

 

منبع : ویکی پدیا فارسی

نمونه کارهای ما

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید