اشتباهات دکوراسیونی رایج و نحوه اجتناب از آنها (استفاده بیش از حد از بالشتک ها و کوسن ها)
1397-03-30
ترکیب نقوش مختلف در دکوراسیون، اینجوری شلوغ نمیشه!
1397-03-30
نمایش همه

دکوراسیون داخلی مدرن آپارتمان ۱۲۰ متری

دکوراسیون داخلی مدرن آپارتمان ۱۲۰ متری

دکوراسیون داخلی این آپارتمان شامل بازسازی فضایی به مساحت ۱۲۰ متر مربع است که در یک ساختمان قدیمی کلاسیک در وین واقع شده است.

دکوراسیون داخلی مدرن آپارتمان 120 متری

برای این پروژه کارفرما تمایل به حفظ هویت اصلی ساختمان داشته و با حفظ الگوها بعد از بازسازی سعی در تطابق با الزامات سبک مدرن و سازگاری با آن برای زندگی روزمره داشته است.

در طراحی فضا، آشپزخانه با نشیمن تلفیق و یکپارچه شده و اتاق های دیگر به حیاط خلوت متصل شده است در اتاق کودک تخت خواب و حمام مستقلی نیز افزوده شده است.

منطقه ورودی سابق، که شامل حمام و رختکن بوده است، به یک حمام با سونا تبدیل شده است و دیوار جدا کننده حمام از فضای جدید حذف شده است و پرده ای جایگزین دیوار شده که می تواند در صورت نیاز بسته شود. دیوارها و همچنین کف سرویس  و حمام برای ایجاد ساختار فضایی همگن، یکپارچه و عملا بدون مفصل تغییر کرده است.

بعد از بازسازی، اتاق خواب والدین نیز به منظور یکپارچه سازی با اتاق مجاور کوچکتر ترکیب شده، و در آن پرده هایی از کف تا سقف در نظر گرفته شده است.

مبلمان شامل طرح های کارفرما و همچنین قطعات مبلمان از نمونه کارهای distilat است که به صورت سفارشی ساخته شده اند.

دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق خواب با لامپ های  ۳d مجهز شده و لوسترهای توری در بالای میز ناهار خوری و در اتاق کودکان توسط همسر کارفرما طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید