اشتباهات رایج دکوراسیونی خانه های ایرانی
1399-03-24
اشتباهات دکوراسیونی در مورد روشنایی منزل
1399-03-24
نمایش همه

اشتباهات دکوراسیونی که نمیدانید

اشتباهات دکوراسیونی که نمیدانید

اشتباهات دکوراسیونی که نمیدانید

 

ترس از رنگ ها

برخی از افراد در چیدمان خانه شان تنها از یک رنگ استفاده می کنند که باعث می شود فضا یکنواخت ، خسته کننده شود پس اگر رنگ خاصی را برای دکوراسیون خود می پسندید از باقی رنگ ها نیز که هارمونی زیادی با این نوع رنگ دارند ، استفاده نمایید مثلا استفاده از رنگ سفید برای دکوراسیون بسیار زیباست اما آنطور که بارها و بارها در بخش دکوراسیون دنیای مد نمناک اشاره شده است بهتر است برای ایجاد تنوع ، و دوری از فضای یکنواخت از رنگ های دیگری نیز در کنار رنگ سفید برای دکوراسیون منزلتان استفاده نمایید.

 

نصب پرده در ارتفاع نامناسب

یکی دیگر از اشتباهات رایج در دکوراسیون خانه نصب پرده در ارتفاع نامناسب است . برای اینکه فضای منزل شما بزرگتر به نظر برسد و زیباتر به نظر آید هیچ گاه پرده ها را در ارتفاع نامناسب نصب نکنید .

 

اهمیت ندادن به روشنایی منزل

از مهمترین اشتباهات رایج در دکوراسیون نورپردازی نامناسب است . عدم استفاده از نور مناسب در فضا زیبایی دکوراسیون شما را کاهش می دهد، بنابراین در فضای نشیمن خود از نورپردازی مناسب استفاده نمایید. در دکور منزل تان از چراغ های رومیزی و چراغ های پایه دار مثل آباژور استفاده کنید و تا جایی که می توانید چراغ های سقفی کم نور به کار ببرید.

 

 

منبع : ویکی پدیا فارسی

نمونه کارهای ما

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید