بعد از اینکه میز مدیریت مربوط به دکوراسیون اداری خریداری شد نوبت به میز مدیریت میز کارمندی می رسد. کسانی که این نوع میزها را طراحی می کنند تصمیم دارند این میزها طوری باشد که فعالیت های روزانه یک کارمند پوشش داده شود و بازه ی حرکتی که کارمندان هنگام کار نیاز خواهند داشت برای آنها فراهم شود و در عین حال جای زیادی اشغال نشود که سایر افراد هم بتوانند در محیط میز و صندلی خود را داشته باشد.
البته در نظر داشته باشید که با توجه به هر فعالیتی میز مناسب خریداری شود زیرا شغل های مختلف نیاز به فضای کار متفاوتی دارند. به طور مثال میزی که برای محیط دانشگاه برای اساتید ساخته می شود با میز کار کارمندان بانک متفاوت خواهد بود و بهتر است هنگام خرید حتما به هدف توجه شود. بهتر است نیز هایی که شما برای محیط کار خود خریداری میکنید طول و عرض و ارتفاع مناسب و استاندارد داشته باشد.
در بیشتر محیط های اداری و شرکت ها سعی می شود یک قفسه به نشریات اختصاص داده شود. این قفس به این منظور در محیط های اداری قرار داده میشود که نشریات و مجلات مربوط به آن به صورت طبقه بندی شده در اختیار افراد قرار گیرد.
منبع : ویکیپدیا