ویژگی های میز کار در فنگ شویی
1399-11-18
بهترین میز کار در فنگ شویی
1399-11-18
نمایش همه

متریال میز کار در فنگ شویی

متریال میز کار در فنگ شویی

متریال میز کار در فنگ شویی

 

اولین قدم برای شروع کار برای دستیابی به یک میز کار در فنگ شویی خوب، انتخاب بهترین میز مطابق با اصول فنگ شویی است. در زیر به معیارهای فنگ شویی برای یک میز کار خوب اشاره کرده ایم:

  1. مواد و متریال
  2. شکل
  3. رنگ

از بین همه مواد و مصالح ممکن که برای ساخت یک میز کار استفاده می شود مانند چوب، شیشه، لامینت، فلز و غیره. یک میز چوبی قطعا بهترین انتخاب در فنگ شویی است. یک میز چوبی، نه تنها انرژی طبیعی را به فضای شما ارمغان می بخشد، بلکه به عنوان عنصر تغذیه کننده محسوب می شود و همچنین کیفیت بالا و پر طراوت انرژی را سبب می شود.

یک میز شیشه ای از لحاظ استحکام ضعیف است زیرا اجازه می دهد که انرژی بسیار سریع تر حرکت کند. اگر این مورد انتخاب شماست، می توانید اصول فنگ شویی خاص را در فضای خود به کار گیرید تا از بابت فنگ شویی فضای خود به تعادل برسید. برای مثال استفاده از گیاهان بلند می تواند راه حل مناسبی باشد؛ برای ایجاد انرژی پایدار و افزایش تعادل در فضا.

یک میز فلزی، وضوح و دقت عنصر فنگ شویی را نشان می دهد (عنصر فلز در فنگ شویی). این مورد می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد اگر به آن علاقه مندید، به ویژه اگر عنصر تولد شما آب یا فلز باشد.

میز لامینت (میز ورقه ای مصنوعی) عمدتا بی جان است و انرژی منفعل دارد که شما می توانید با تکیه بر نکات فنگ شویی آن را  تبدیل به عنصری پر جنب و جوش و موثر نمایید تا در نهایت به دفتر کاری فعال و پرانرژی دست یابید.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید