نورپردازی مدرن در دکوراسیون داخلی
1399-12-02
انواع نظم دهنده آشپزخانه
1399-12-02
نمایش همه

متریال برای سطح روی کانتر آشپزخانه

متریال برای سطح روی کانتر آشپزخانه

متریال برای سطح روی کانتر آشپزخانه

 

در آشپزخانه سینک ها و سطح روی کانتر به سمت تک متریالی و یکپارچگی می روند مانند استفاده از مصالحی همچون کورین و دورات. با استفاده از این تکنیک می توان یک تصویر بصری یکپارچه و شناور در فضا ایجاد کرد. در این حالت سینک و کانتر آشپزخانه به راحتی بدون هیچ لبه و زاویه ای به یکدیگر متصل می شوند، بسیار یکدست و نرم.

طیف گسترده ای از راهکارهای های دکوراسیون خانه در طرح های رنگی مختلف و یا با پیاده سازی سنگ در دسترس است. این ترکیب در این دوره زمانی به همراه متریال هایی مانند بتن و سرامیک در طراحی داخلی آشپزخانه بسیار همگون و مرتبط می باشند.

یکی دیگر از مواد پرطرفدار و پرکاربرد برای اجرا در سطح رو ی کانتر آشپزخانه در سال جاری، استیل ضد زنگ است. از دهه ها به عنوان یک پوشش کلاسیک، در طراحی داخلی آشپزخانه حرفه ای شکل گرفت، اما اکنون با موفقیت در حال ورود به داخل آشپزخانه های معمولی نیز می باشد. که می توان از آن به عنوان محصولی مشترک برای هر دو کلاس کاری- بالا و متوسط استفاده نمود و فقط مختص به طراحی داخلی آشپزخانه های کلاسیک و فوق حرفه ای نمی باشد. استیل به خاطر استقامت، نگهداری آسان، بهداشت و نظافت بالا و ظرافت دقیق در دکوراسیون داخلی شناخته شده است.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید