زیباتر شدن دکوراسیون با تزیین شومینه منازل
1399-05-18
سبک دکوراسیون روستیک
1399-05-18
نمایش همه

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی منزل

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی منزل

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی منزل

 

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی منزل

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک های مختلف آگاهی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. برای این منظور باید از همه قسمت های مختلفی که چیدمان یک منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله ها رعایت کنید. شاید تصور کنید که سبک های داخلی دکوراسیون منزل محدود به دو یا سه مورد هستند، اما با خواندن این مطلب در ادامه متوجه خواهید شد که سبک های دکوراسیون داخلی انواع مختلفی دارند که چند نمونه از مهم ترین آنها برای شما آورده شده است.

 سبک دکوراسیون مدرن

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را پیاده سازی کنید باید توجه داشته باشید که مهم ترین ویژگی سبک مدرن رنگ های ساده و خط های صاف و منظم است و هرچه فضا خلوت تر و ساده تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد. بهتر است بیشتر از شیشه و استیل و رنگ های سفید و نقره ای در فضا استفاده شود و هر چه وسایل صاف و صیقلی تر باشند این سبک جذابیت بیشتری خواهد داشت.

 سبک دکوراسیون امروزی

 شاید در نگاه اول تصور کنید که سبک دکوراسیون امروزی کاملا مطابق با سبک دکوراسیون مدرن است، اما اینطور نیست و کسانی که بخواهند از این سبک پیروی کنند لازم است که بیشتر از دنیای مد و طراحی بدانند و بعد از آن متوجه تفاوت های ریزی که سبک مدرن و سبک امروزی با هم دارند خواهند شد. یکی از تفاوت‌ های اصلی آنها این است که سبک مدرن قدمت بیشتری دارد و قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطاف پذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات به روز مردم در آن گنجانده شده است. به طور مثال استفاده از خط های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است.

 سبک دکوراسیون مینیمال

 برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون مینیمال را پیاده سازی کنند و پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید است و این سبک شباهت زیادی از نظر ساده بودن به سبک مدرن دارد. استفاده زیاد از رنگ های خنثی در سبک دکوراسیون مینیمال از ویژگی های بارز آن است و باید تا جایی که می توانید وسایل اضافی و دکوری های بیش از حد در این فضا نگذارید. مهم ترین ویژگی سبک مینیمال خلوت بودن فضا است که باعث ایجاد یک آرامش خاصی در محیط می شود.

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید