سطح میز کار را فنگ شویی کنید
1399-11-23
برترین آشپزخانه هاچه ویژگی دارند
1399-11-23
نمایش همه

روشنایی میز کار

روشنایی میز کار

روشنایی میز کار

 

مهم نیست که شما در یک دفتر کار خانگی راحت یا در یک کابین کوچک مکعب شکل فعالیت می کنید، برای دستیابی به فنگ شویی خوب و همچنین رفاه کاریتان، مهم است که یک منبع نور مناسب داشته باشید.

برای رسیدن به بهترین فنگ شویی، توصیه می شود که منبع نوری مورد نظرتان را در سمت بالا و چپ میز کار خود قرار دهید، که این منطقه از میز شما منبع ثروت در فنگ شویی می باشد.

و البته به عنوان یک اصل پایدار در مبحث نورپردازی فنگ شویی خوب باید به این مورد اشاره کنیم که همیشه نور طبیعی ارجحیت بالاتری نسبت به نور مصنوعی دارد. بنابراین افرادی که برای دستیابی به فنگ شویی خوب در تلاش هستند، می بایست به این مساله توجه کنند که حداکثر فضای کاری خود را با منبع نور خورشید تغذیه نمایند.

ضروریات میز کار در فنگ شویی را مشخص کنید. توصیه ما در فراترز: هر چه کمتر، بهتر!

مهم است که ابتدا به وضوح نیازهای خود را تعریف کرده و تنها حداقل ها را بر روی سطح میز خود قرار دهید. آیا واقعا نیاز دارید تا همه پوشه های خود را روی میزتان قرار دهید؟ آیا می توان آنها را در جای دیگری با دسترسی آسانتر قرار داد؟ آیا واقعا باید همه قلم ها و لوازم التحریرتان روی میز کارتان قرار گیرند؟

لیست این دسته از سوالات می تواند بر اساس خط کاری شما متغیر باشد. مهم است که به خاطر داشته باشید که وقتی صحبت از یک میز کار در فنگ شویی می شود، همیشه بحث مینیمال بودن و یا حداقلی مدنظر می باشد؛ بنابراین همیشه هر چه کمتر، قطعا ایده آل است.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید