بهترین مدل طراحی دکوراسیون پذیرایی
1399-08-19
دکوراسیون اتاق نشیمن
1399-08-19
نمایش همه

دکوراسیون و چیدمان محیط اداری

دکوراسیون و چیدمان محیط اداری

دکوراسیون و چیدمان محیط اداری

 

همانطور که گفتیم چون قرار است در این قسمت از خانه کارهایتان را انجام دهید ممکن است که ساعت‌ها لازم باشد در این اتاق یا فضا بمانید پس نباید یک فضای کاملا بسته باشد که هوای نامناسب و یا تهویه نامناسب و نور ناکافی باعث شود که شما از قرار گرفتن در محیط خسته شوید. پس باید فضا به اندازه کافی باشد و نور کافی داشته باشد و شما بتوانید در این محیط میز و صندلی قرار دهید تا محیط کاملا برای کار کردن شما مهیا شود.

 

سعی کنید برای اتاق کار قسمی از خانه را انتخاب کنید که رفت و آمد و سر و صدا آنجا خیلی کم باشد چون اگر در قسمت های شلوغ خانه به کار کردن بپردازید رفت و آمدها و سر و صداها باعث می شود نتوانید آرامش و تمرکز کافی برای انجام کارهای خود را داشته باشید و خیلی زود خسته شوید و نتوانید به کارهایتان برسید.

 

 اولویت بندی ها را در نظر بگیرید

 سعی کنید چیدمان دکوراسیون را طوری انجام دهید که اولین اولویت و هدف شما عملکرد مناسب و راندمان بالای کارتان باشد. برای زیبایی ظاهری دکوراسیون اتاق کارتان وسایلی برای اتاق کار خود خریداری کنید که کاملاً برای شما کاربرد داشته باشند و در عین حال وقتی که آنها را در محیط کار خود قرار میدهید از وجود آنها لذت ببرید.

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید