فرش های ایرانی در دکوراسیون
1399-03-14
محل مناسب نصب آینه در دکوراسیون
1399-03-14
نمایش همه

دکوراسیون مبل های سلطنتی

دکوراسیون مبل های سلطنتی

دکوراسیون مبل های سلطنتی

 

انتخاب مبل از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. به طور معمول در منازل ایرانی دو دست مبل وجود دارد. یک دست مبل راحتی که در فضای نشیمن جای دارد و بیش تر مورد استفاده ساکنین خانه قرار می گیرد و یک دست مبل استیل که در سالن پذیرایی یا بخش دیگری از سالن نشیمن جای دارد و مخصوص پذیرایی از مهمانان است.

در مواردی که پلان آزاد بوده و از دیوار و پارتیشن برای جداسازی آن بهره گرفته نشده است، نشیمن و پذیرایی یکپارچه هستند و برای تفکیک این دو بخش باید چیدمان این دو دست مبل به گونه ای صورت گیرد که فضا به دو قسمت مجزا تقسیم شده و این دو بخش به خوبی از یکدیگر متمایز شوند. در صورتی که امکان قرار دادن دو دست مبل مجزا در فضا نیست یا خودتان دوست ندارید از دو دست مبل استفاده کنید، بهتر است مبلمان راحتی خود را طوری انتخاب کنید که در هنگام میزبانی از مهمانان نیز برازنده و معقول باشند. شما می توانید برای داشتن یک نشیمن و پذیرایی لوکس از مبل های سلطنتی استفاده کنید.

لوسترها و چراغ های دیواری از دیگر لوازمی هستند که یک خانه لوکس باید داشته باشد. شاید این نکته تا به حال مد نظر شما نبوده باشد، اما تناسب لوستر با دیگر وسایل و مبلمان موجود در فضا بسیار مهم است؛ بنابراین زمانی که می خواهید لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید، یک تصویر کلی از رنگ و سبک به کار رفته در فضای منزل خود به خاطر داشته باشید و لوستر را در فضای مربوطه در نظر بگیرید. در انتخاب میز جلومبلی دقت کنید که سبک و رنگ میز باید با مبل هایی که انتخاب کرده اید، هماهنگ باشد.

کاغذ دیواری را از میان طرح های سلطنتی و کلاسیک انتخاب کنید و رنگ آن را با رنگ فرش و مبلمان ست کنید. استفاده از کاغذ دیواری های متالیک برای ایجاد ظاهری لاکچری مناسب تر است. اگر می خواهید به فضای منزل خود تجمل و شکوه ببخشید، استفاده از آینه و کنسول یکی از بهترین راه های ممکن است. آینه و کنسول را می توانید در راهرو یا کنار یکی از دیوارهای نشیمن قرار دهید. در صورتی که ظروف زینتی و لوازم دکوری زیادی دارید، استفاده از بوفه در نشیمن، پذیرایی یا فضای غذاخوری پیشنهاد می شود.

 

منبع : ویکی پدیا فارسی

نمونه کارهای ما

ارتباط با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید