آشپزخانه های مدرن
1399-11-29
نورپردازی مدرن در دکوراسیون داخلی
1399-11-29
نمایش همه

دکوراتیو فلزی در دکوراسیون

دکوراتیو فلزی در دکوراسیون

دکوراتیو فلزی در دکوراسیون

 

بیشتر و بیشتر ما شاهد آشپزخانه هایی هستیم که در آن راه حل عملی ساخت میز ناهارخوری به عنوان بخشی از آشپزخانه جزیره ای، شانسی را برای افزایش جذابیت فضا بوجود می آورد. اگر صادق باشیم، دو ناحیه – فرایند آماده سازی و مصرف غذا – به طور جدایی ناپذیری به یکدیگر مرتبط هستند، بنابراین این رویکرد مدرن نه تنها زمینه ای برای طراحی مدرن و تجربیات روند آن است، بلکه گزینه ای بسیار کاربردی و منطقی برای عملکرد آن می باشد.

اگر کمی با دقت به جزییات و خصوصیات طراحی آشپزخانه النوسرا که برنده جایزه بهترین طراحی داخلی آشپزخانه در سال گذشته شده بود توجه کنیم، می توانیم ابتکارات خارق العاده آن را دریابیم. برای مقاومت سطوح در برابر حرارت و خراش، از مواد طبیعی ساخته شده از ذرات اکسید و سیلیکید تشکیل شده است که کاملا چیزی برای سطوح حساس مانند آنهایی که در آشپزخانه هستند مناسب است. یکی دیگر از نوآوری های قابل توجه بخش باز کردن کابینت ها می باشد – بسیار شبیه به بلند کردن سایبان است – برای فضاهای محصور بسیار کاربردی می باشد. سبک و نوآوری – چه چیزی بهتر از این؟

متریال و ماده نمادین سال بتن است – تصویر زیر نمایانگر شیک بودن استفاده از آن در طراحی داخلی آشپزخانه می باشد. سطوح ظریف خاکستری به طور قراردادی به یک چوب کارامل تبدیل می شود که دارای زیور آلات طبیعی بسیار قابل توجه می باشد. این ترکیب استدلال بسیار خوبی است علیه این تئوری که بتن تنها برای بخش صنعتی و سازه ای، در دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. در عوض این ترکیب باعث ایجاد حس لوکس، گرما و نوگرایی در آشپزخانه می شود.

شما می توانید در بسیاری از بخش های پویا از کاشی استفاده کنید. در کف آشپزخانه، به عنوان بخشی از کابینت یا طرح و نقشی بر روی دیوار، اما فقط اگر طرح رنگ فضا و ترکیب هایی از آن نیاز به کمی تجدید حیات و سرزندگی دارد، ما استفاده آن را در ترکیب با دکوراسیون چوبی توصیه نمی کنیم.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید