بیشتر افرادی که در محیط های اداری مشغول کار هستند می دانند که یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون اداری فایل ها و کمد ها هستند. فایل ها و کمدهای اداری به طور مستقیم با طبقه بندی و نظم دادن به اسناد و مدارک سر و کار دارند و در صورت نبود آنها وضع آشفته ای در محل کار شما به وجود خواهد آمد. در مقاله ای جدا به صورت مفصل در مورد فایل ها و کمد های بایگانی برای شما صحبت خواهیم کرد.
وجود مبل ها در فضا باعث زیباتر به نظر رسیدن آن خواهد شد. در طراحی دکوراسیون های داخلی اتاق مدیریت که در محیط هر اداره ای موجود است مبلمان ها توجه بسیار زیادی را به خود جلب میکند که در اتاق مدیریت این مبلها اصولا ارزش بیشتری دارند و سعی می شود در خرید آنها دقت زیادی به کار برود.
منبع : ویکیپدیا