متریال برای سطح روی کانتر آشپزخانه
1399-12-03
طراحی داخلی با رنگ تیره
1399-12-03
نمایش همه

انواع نظم دهنده آشپزخانه

انواع نظم دهنده آشپزخانه

انواع نظم دهنده آشپزخانه

 

کابینت ها از نوع دیواری با درب های تاشو، آسان و نرم ، مخصوصا برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند، زمانی که بسته هستند یک ظاهر یکنواخت، مرتب و شیکی را در فضا بوجود می آورند و هنگامی که باز می باشند حداکثر سقف را پوشش می دهند.

برای دراور و کشوهای کابینت ها، طراحان دسترسی آسان و کاربردی را برمی گزینند.

تا همین اخیرا از برنج و مس به عنوان موادی برای ایجاد روشنایی و عناصر تزئینی بهره می بردند و بسیار محبوب بوده اند، و امروزه در طراحی داخلی آشپزخانه نیز به عنوانی موادی جدید از آن استفاده می کنند. این نوع از سبک، زیبایی برجسته ای را به ارمغان می آورد.

گر چه نمونه هایی مانند طراحی قبلی به ما نشان می دهد که دستگیره ها بخش اساسی و ضروری از مبحث هنری هر آشپزخانه ای به شما می روند، اما آخرین گرایشات در جهت کاهش استفاده از دستگیره ها می باشد. سیستم هایی مانند “لمس کن تا بازش کنی” و دیگر شیوه های استفاده از کابینت های بدون دستگیره، در حال تبدیل شدن به یک روش معمول در طراحی اکثر آشپزخانه های شیک هستند.

مزایای استفاده از این نوع سبک کاری عبارتند از: سطوح جمع و جور، استفاده راحت، امکان تقسیم بندی نوین در کابینت ها، ایجاد ترکیب های آزاد تری بین مصالح مختلف، سطوح منظم و یکدست و غیره می باشد. بنابراین این مورد را نیز در بین موارد دیگر در نظر داشته باشید.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید