منظور از طراحی داخلی چیست؟
1399-05-23
بازسازی ساختمان
1399-05-23
نمایش همه

معماری داخلی

http://partition-ahmadi.ir/

معماری داخلی

معماری داخلی

 

معماری داخلی در واقع طراحی یک فضا است که با استفاده از مرزهای ساختمان ایجاد شده و حتی طراحی اولین نقشه برای استفاده در طراحی یا تغییر دادن یک طرح یا تجدید نظر در طرح بر عهده معماری داخلی است.

 

با توجه به اهمیت معماری داخلی اخیراً آن را جزئی از معماری پایدار می‌دانند که برای نگهداری منابع و بازیافت و طراحی کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معماری داخلی فرآیندی است که با استفاده از آن قسمت های داخلی ساختمان با در نظر گرفتن جنبه‌های انسانی و استفاده از فضا طراحی می شوند و می توان گفت که طراحی داخلی ساختمان با توجه به قید و شرط های معماری می باشد.

 

معماری داخلی در واقع هنر و علم طراحی و ساختن قسمت های مختلف داخل ساختمان می باشد و با طراحی کل ساختمان در ارتباط است. معماری داخلی توصیف درونی ساختمان را بر عهده دارد که از گذشته تا کنون تحولات بسیاری شامل حال آن شده و معمولاً افرادی که در این حوزه کار می‌کنند باید تحصیلات مرتبط با آن را گذرانده باشند تا با قوانین لازم آشنا شده و شما بتوانید وظیفه طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به آنها بسپارید.

 

ساده ترین تعریفی که می‌توان برای معماری داخلی ارائه کرد، این است که هنر معماری به معنی طراحی ساختمان ها و فضای بین آنها می باشد. ولی در عمل وظایف پیچیده تری بر عهده این افراد است، زیرا باید علاوه بر داشتن دانش نقشه کشی و طراحی نقشه ساختمان، با استفاده از قوانین بهینه سازی و خلاقیت فضای داخلی خانه ها را با توجه به نیازهای انسانی طراحی نمایند.

 

بیشتر بدانید

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید