روش های نصب و تزیین شلف ها و طبقات
1399-08-10
دکوراسیون اتاق کار در منزل
1399-08-10
نمایش همه

شلف و باکس چوبی کتابخانه کلاسیک

شلف و باکس چوبی کتابخانه کلاسیک

شلف و باکس چوبی کتابخانه کلاسیک

 

امروزه در دکوراسیون داخلی بیشتر منازل باکس و شلف ها در اندازه ها و مدلهای متنوع به عنوان وسایل تزیینی وجود دارد. خیلی ها از این باکس ها و طاقچه ها به عنوان عنصر اصلی طراحی داخلی استفاده می کنند. شلف ها علاوه بر زیبایی که دارند بسیار محکم هستند و نسبت به بوفه ها و قفسه هایی که پایه دار هستند ماندگاری بیشتری هم دارند زیرا با پیچ و مهره های محکم به دیوار متصل می شوند و مصالح بهتری برای ساخت آنها استفاده شده است.

همانطور که گفته شد شلف های دیواری باعث زیباتر شدن منزل و خاص تر شدن دکوراسیون داخلی محیط می شود اما باید توجه کنید که شلف یا قفسه یا طاقچه که شما استفاده می کنید همخوانی مناسبی با دکوراسیون داخلی از نظر سبک و محتوا داشته باشد. این ها به خاطر فضای کمی که اشغال می کنند برای خانه های کوچک امروزی بسیار مناسب هستند زیرا علاوه بر زیبایی بسیار شیک و خاص هم هستند.

بسیاری از شلف ها و طبقه ها به خاطر زیبایی و سادگی ظاهری باعث می شوند که فضای خانه پاکیزه تر به نظر بیاید و باعث جذابیت بیشتر اتاق نشیمن و فضای داخلی می شود. در بعضی از مدل های شلف ها می توان گوشه ی بیرونی را به دیوار کناری متصل کرد و در آن طرف دیوار ادامه داد که باعث می شود ظاهر مدرن تری به خانه بدهد. بهتر است برای نصب شلف های سنگین یا خیلی خاص از طراح ها مشورت بگیرید تا به هدف مدنظرتان برسید.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید