طراحی دکوراسیون شیک محل کار
1399-07-23
چیدمان صحیح و اصولی وسایل روی میز کامپیوتر​
1399-07-23
نمایش همه

سوالات متداول دکوراسیون محل کار

سوالات متداول دکوراسیون محل کار

سوالات متداول دکوراسیون محل کار

 

۱- برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در اولین مرحله انتخاب وسایل و خرید آن ها و چیدمان و دیزاین باید تناسب کامل با نوع محیط کار و مخاطبان و ارباب رجوع ها داشته باشد و همچنین رنگی که در فضا به کار میرود الهام گرفته از نوع کسب و کار باشد. در کنار آن بهتر است به جنسیت و رده سنی مراجعه‌کننده ها نیز توجه داشته باشید.

 

۲- استفاده از چه رنگی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار مناسب است؟

انتخاب رنگ دکوراسیون دفتر کار بستگی به نوع کار و ارباب رجوع ها دارد، ولی اگر فضای در اختیار شما بزرگ و جادار باشد دست شما برای انتخاب رنگ باز است. ولی باید تناسب و هارمونی در فضا برقرار باشد و رنگی که برای دیوارها انتخاب می‌شود با کفپوش و قفسه و سایر وسایلی که در فضا وجود دارد هماهنگی داشته باشد تا احساس اطمینان و رضایت در ارباب رجوع ایجاد شود.

 

۳- برای تزیین دفتر کار و دکوراسیون محیط کار از چه المان هایی میتوان کمک گرفت؟

برای تزیین دفتر کار باید توجه داشته باشید که شما در یک محیط کاری قرار دارید و خیلی از وسایل تزیینی گزینه مناسبی برای آن نیستند و در نهایت هم می توانید از یک سری گلدان‌های گل طبیعی یا مصنوعی در فضاهای مختلف استفاده کنید و استفاده از تابلوهای هنری می تواند گزینه مناسبی برای تزئین دیوارها باشد. در ضمن می توانید از تابلو یا تصاویر مرتبط با کار خود هم استفاده نمایید.

 

۴- چیدمان دکوراسیون محل کار و دفتر کار باید چگونه باشد؟

وسایل در دکوراسیون دفتر کار باید طوری چیده شده باشند که هر چیزی در جایی قرار داشته باشد که استفاده از آن باعث صرف هزینه و انرژی زیادی نشود و تمام موارد مورد نیاز در اطراف هر فرد باشد تا راندمان کار بالا برود.

 

۵- برای طراحی یک دکوراسیون شیک در محل کار مهمترین فاکتورها کدامند؟

بهتر است برای رنگ دفتر کار و طراحی، تناسب را در نظر بگیرید و چینش میز و صندلی ها در اتاق کار دارای نظم و ترتیب باشد و تمام وسایل به صورت منظم و شماره بندی شده در قفسه ها و فایل های اداری باشند و یک قسمتی برای یادداشت ها و نوت ها در نظر گرفته شده باشد. در کنار تمامی موارد نورپردازی مناسب در اتاق کار و استفاده از گیاهان طبیعی می‌تواند فضای مطلوب تری برای کار با انگیزه تر فراهم کند.

 

۶- نحوه ثبت پروژه دکوراسیون محل کار به چه صورت می باشد؟

برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود.

 

۷- آیا تمامی مراحل اجرایی پروژه توسط تیم دکور پلاس انجام می شود؟

بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد .

 

۸- انجام هر پروژه طراحی دکوراسیون محل کار چقدر زمان می برد؟

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید