دکوراسیون پذیرایی ایرانی با طراحی های جدید و شیک

معماری داخلی ساختمان های مدرن و لوکس سراسر دنیا
1395-01-22
نمایش همه

دکوراسیون پذیرایی ایرانی با طراحی های جدید و شیک

Interior-Architecture-750x428.jpg1

 

پذیرایی مهم ترین بخش هر خانه است و بیشتر مورد توجه مهمان ها قرار می گیرد علاوه بر این بیشتر افراد خانواده مدت زمان بیشتری از وقت خود را در اتاق پذیرایی سپری می کنند و می توان گفت سالن پذیرایی محلی مناسب برای دور هم بودن اعضای خانواده محسوب می شود و چیدمان و دیزاین دکوراسیون  پذیرایی ایرانی در روحیه افراد خانواده تاثیر فراوانی دارد.

می توان پذیرایی را گل سرسبد دکوراسیون خانه های ایرانی تصور کرد بنابراین باید در هنگام خریداری وسایل و چیدمان وسایل پذیرایی وسواس بیشتری را به خرج بدهید و علاوه بر این اگر معماری داخلی منزل شما شیک و مدرن باشد شما می توانید با صرف هزینه های کمی زیباترین مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی را برای یک خانه ایرانی داشته باشید.

در هنگام چیدمان وسایل پذیرایی باید لوازم اساسی پذیرایی را مد نظر داشته باشید و برای چیدمان آن ها مکان های خوبی را مد نظر بگیرید. در نقطه کانونی پذیرایی بهتر است تلویزیون را قرار دهید تا هنگام نشستن و استراحت کردن در اتاق پذیرایی، تلویزیون در نقطه دید شما قرار بگیرد.

هم چنین بهتر است که بزرگ ترین وسایل پذیرایی نظیر مبل را در نقطه کانونی پذیرایی قرار دهید و می توانید بعد از چیدن مبل ها در درون پذیرایی با انداختن قالیچه ای زیبا و جذاب در جلوی مبل ها جلوه و شکوه خاص و منحصر به فردی را به دکوراسیون پذایرایی خود بدهید.

دکوراسیون هال و پذیرایی ایرانی

بهتر است به دیوار های پذیرایی خود با کمک کاغذ دیواری های جدید و زیبا طرح و نقش بدهید و دیوار های پذیرایی را به یک اثر هنری زیبا و جذاب تبدیل کنید. هم چنین می توانید با قرار دادن عکس های خانگی و آثار هنری زیبا و جذاب و مناظر دلپذیر فضای پذیرایی خود را ایده آل و متفاوت کنید.

انتخاب یک مدل لوستر جذاب و زیبا برای پذیرایی می تواند جان و روح تازه ای را با نور پردازی خود به پذیرایی دهد.

دکوراسیون داخلی منزل و پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است شما می توانید با داشتن یک دکوراسیون زیبا و ایده آل برای منزلتان شادابی و نشاط را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید