دکوراسیون منزل ست کوسن با پرده
1399-04-11
دکوراسیون اتاق خواب رنگ صورتی
1399-04-11
نمایش همه

دکوراسیون ورودی منزل با طراحی زیبا

دکوراسیون ورودی منزل با طراحی زیبا

دکوراسیون ورودی منزل با طراحی زیبا

 

راهرو ورودی اولین فضا در هر خانه ای است که هنگام ورود توجه افراد را به خود جلب می کند بنابراین طراحی فضای ورودی خانه اهمیت زیادی دارد و باید برای این قسمت از منزل دکوراسیون زیبایی را طراحی نمود. همیشه لازم نیست برای زیبایی این قسمت از خانه از وسایل گران قیمت استفاده نمایید بلکه شما می توانید با یک دکور کوچک و زیبا ، بدون آن که جای زیادی اشغال کند ، ورودی خانه تان را زیبا نمایید.

دکوراسیون ورودی منزل

دکوراسیون راهرو ورودی بیانگر سلیقه و ذهنیت شما است بنابراین برای طراحی دکوراسیون داخلی ورودی منزل خود کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید تا بتوانید این فضا را به محیطی دلباز و با نشاط تبدیل نمایید .

 

ایجاد فضای ورودی منزل

در برخی خانه ها فضای ورودی از فضای کل منزل تفکیک نشده است . شما می توانید برای تفکیک این فضا از سایر قسمت های خانه از پارتیشن استفاده نمایید . با اضافه کردن یک پارتیشن شما فضای مورد نظر جهت ایجاد محل جاکفشی، چوب لباسی و فضای نشیمن کوچک را در اختیار خواهید داشت و از همه مهم تر، با باز شدن درب خانه، کسی به فضای خصوصی شما دید نخواهد داشت.

یکی از پارتیشن هایی که برای تفکیک فضای ورودی در نظر گرفته می شود و بسیار کارآمد است ، پارتیشن های ال شکل است که به خوبی محیط را تعریف کرده و دید را به قسمت های دیگر محدود می سازند.

شما می توانید برای تفکیک فضای ورودی از سایر قسمت های خانه از کاغذ دیواری با طرح های متفاوت تری استفاده کنید. جنس سقف و رنگ و نوع کاغذ دیواری ورودی باید با بخش های دیگرخانه تفاوت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید