ایده برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه
1399-04-09
دکوراسیون ورودی منزل با طراحی زیبا
1399-04-09
نمایش همه

دکوراسیون منزل ست کوسن با پرده

دکوراسیون منزل ست کوسن با پرده

دکوراسیون منزل ست کوسن با پرده

 

انتخاب مدل پرده و ست کردن آن یکی از دغدغه های خانم ها برای چیدمان منزل است، بهترین گزینه برای ست شدن با پرده کوسن های مبل هستند یعنی میتوانید پرده را هم رنگ و هم طرح کوسن ها مبل انتخاب کنید.

برای مثال میتوانید کوسن مبل و پرده را گل گلی انتخاب کنید یا راه راه، اگر مبلمان تان قهوه ای است میتوانید کوسن ها و پرده را کرمی ست کنید یا اگر مبلمان تان آبی کاربنی است بهترین رنگ برای کوسن ها و پرده رنگ زرد است.

– اولین نکته در ست کردن کوسن و پرده انتخاب رنگ مناسب است، برای انتخاب رنگ کوسن و پرده باید به رنگ مبلمان تان نگاه کنید و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید. رنگ هایی که با هم قابل ست شدن هستند را بشناسید تا انتخاب برایتان راحت تر شود برای مثال طوسی و صورتی ترکیب خوبی است میتوانید مبلمان صورتی را با کوسن و پرده طوسی ست کنید.

– دومین نکته ای که باید به آن دقت کنید طرح و بافت کوسن و پرده است که باید با هم همخوانی داشته باشند، طرح کوسن و پرده بهتر است دقیقا یکی باشد مثلا یا گل گلی یا راه راه یا توپ توپی و …. همچنین اگر جنس کوسن و پرده یکی باشد خیلی بهتر است و نمای جذاب تری دارد.

طرح دار یا ساده بودن پرده و کوسن سلیقه ای است و یه جورایی بستگی به دکوراسیون منزل تان دارد اگر در خانه شما همه چیز ساده و بدون طرح خاصی است بهتر است کوسن و پرده را طرح دار انتخاب کنید. همچنین با عوض شدن فصل ها میتوانید پرده و کوسن را تغییر دهید مثلا در فصل پاییز و زمستان از جنس ضخیمی برای این دو عنصر در نظر بگیرید و در بهار و تابستان جنس نازک تر

دیدگاهتان را بنویسید