دکوراسیون حمام کوچک با انواع طراحی شیک و جذاب

انتخاب کفپوش مناسب برای حمام
1399-06-15
جزیره آشپزخانه چیست؟
1399-06-15
نمایش همه

دکوراسیون حمام کوچک با انواع طراحی شیک و جذاب

دکوراسیون حمام کوچک با انواع طراحی شیک و جذاب

دکوراسیون حمام کوچک با انواع طراحی شیک و جذاب

 

 

با رعایت اصول زیر می توانید حمامی زیبا داشته باشید:

 

۱٫ دکوراسیون حمام کوچک با انتخاب وان کوچک

شاید به خاطر کوچک بودن فضای حمامتان خودتان را از داشتن یک وان دوست داشتنی محروم کنید. کافی است متناسب با ابعاد و اندازه ی حمامتان یک وان کوچک و جمع و جور برای حمامتان انتخاب کنید و فضای کنار آن را شلف بزنید و به دکوراسیون حمام کوچک تان نظم و ترتیب بدهید.

۲٫ دکوراسیون حمام با استفاده از رنگ های روشن

با انتخاب رنگ های روشن برای هر فضایی می توانید آن را بزرگ تر از آن چه هست نشان دهید، برای دکوراسیون حمام کوچک تان رنگ های ملایم را انتخاب کنید تا ظاهر مرتب و بزرگ تری داشته باشد.

۳٫ انتخاب تزیینات ساده در طراحی حمام

وقتی فضای حمام تان کوچک است پس استفاده از کاشی کاری، تزیینات و رنگ های تند را برای آن باید فراموش کنید، هر چقدر فضای داخلی شما ساده تر باشد بزرگ تر جلوه خواهد کرد.

۴٫ استفاده از شلف و قفسه ها در حمام

برای دکوراسیون حمام کوچک تان شلف ها و قفسه ها را فراموش نکنید، کافی است فضاهایی مانند کنار آینه ها و یا اطراف وان خود را شلف بزنید و تمام بخش های فضای حمام تان استفاده کنید و به لوازم و وسایل خود نظم و ترتیب ببخشید.

۵٫ استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون حمام

همان طور که در بندهای قبل گفته شد انتخاب رنگ های روشن سبب بزرگ تر جلوه دادن فضای داخلی شما می شود.

اما اگر فضای حمام شما دارای قناسی است می توانید با انتخاب رنگ های تیره برای این فضا، این قناسی ها را پنهان کنید، اما توجه داشته باشید که این انتخاب رنگ تیره حتما باید با نورپردازی مناسب همراه باشد.

۶٫ استفاده از دیوار شیشه ای در حمام

وقتی فضای حمام شما کوچک است برای جدا کردن فضاهای مختلف مثل کابین دوش و…. بهتر است از دیوارهای شیشه ای استفاده کنید، این دیوارها فضای حمام شما را بزرگتر نشان می دهند و ظاهر خاص‌تری به دکوراسیون حمام کوچک شما می بخشند.

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید