کافه قنادی به سبک مدرن
1399-11-14
چطور بفهمیم که به یک طراح داخلی نیاز داریم؟
1399-11-14
نمایش همه

بهترین روش طراحی

بهترین روش طراحی

بهترین روش طراحی

 

بهترین روش برای طراحی دکوراسیون داخلی خونمون در قرن ۲۱ چیه؟

شاید زمان اون رسیده باشه که دست به کار بشیم و برای طراحی دکوراسیون داخلی خونمون کاری انجام بدیم تا با روشهای معمول، خودمون  از شر فضای دلگیر و خسته کننده ای که مدتهاست درگیرش هستیم رها کنیم و کمی به روح و روانمون، نشاط و سرزندگی هدیه بدیم.

“از اونجا که کار طراحی فضا یه کار پیچیده و تخصصی محسوب میشه و من هم زمان و انرژی کافی برای این کار ندارم، بهتره که به یکی از این دفاتر معماری داخلی و یا طراحی داخلی مراجعه کنم و یک زمانی برای وقت ملاقات با اون طراح مورد نظر هماهنگ کنم تا همدیگر ببینیم و در مورد ویژگی های کارم با طراح داخلی مشورت کنم. فقط بحثی که هست باید خیلی زمان بزارم و بگردم تا یه طراح مناسب متناسب با نیاز و فضای خودم پیدا کنم تا اول اینکه از نظر سبک و سلیقه کاری با من جور باشه

رزومه خوبی داشته باشه و همینطور بتونه خواسته های من از طراحی فضام برطرف کنه و…”

آقای الف هم یک شهروند معمولی هست که گویا به تخصص گرایی اهمیت میده و از اونجا که خودش سرگرم کار و شغل خودش هست و ۱۰۰% متخصص کار دیگه ای هست و همینطور زمان هم براش مهمه، ترجیحش اینکه که کار طراحی دکوراسیون داخلی خونه خودش به یک فرد این کاره و به اصطلاح کاربلد و متخصص بده تا با خیال راحت به کارهای خودش بپردازه. تنها دغدغه اون بحث زمان، سلیقه و کیفیت کار هست که باید برای پیدا کردن چنین طراح و متخصصی زمان بزاره تا به طراح مورد علاقش اعتماد کنه و کارش با اون بسپاره.

 

منبع : ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید