دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
1399-04-07
دکوراسیون منزل ست کوسن با پرده
1399-04-07
نمایش همه

ایده برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

ایده برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

ایده برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

 

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه اصلا سخت نیست! اگر چند راهکار ساده را در نظر بگیرید. میزان استقلال طلبی در پسران نوجوان به مراتب بیشتر است. در خانواده های ایرانی معمولا اتاق جداگانه برای پسرها فراهم می کنند. دکوراسیون اتاق خواب جوانان ایرانی در صورتی که شیک و مدرن و دلخواه خود نوجوانان باشد، می تواند عاملی باشد که پسر نوجوان فضای امن خود را در بیرون از خانه جست و جو نکند.

ضرورت اتاق خواب پسر نوجوان

شما به عنوان پسر نوجوان نیاز به مکانی امن و خلوت دارید که در آن استراحت کنید. کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید. مطالعه کنید یا دوستان خود را برای یک گپ عصرانه دعوت کنید. برای همین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ایرانی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. خیلی راحت می توانید با رعایت چند نکته یک اتاق خواب شیک و جذاب برای خود ایجاد کنید. اتاق خواب شخصی باید کاملا طبق نظر و سلیقه و علایق صاحب اتاق چیدمان شود.

ترکیب رنگ اتاق خواب پسرانه

اغلب نوجوانان برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک به رنگ های سرد یا خنثی برای دکوراسیون اتاق خواب خود علاقه مندند. رنگ اتاق خواب پسرانه اسپرت معمولا شامل آبی، سبز، مشکی، بژ و طوسی است. البته این یک قانون غیرقابل تغییر نیست. رنگ های شاد را فقط به نام دخترها نزدند! پس اگر به رنگ های گرم مثل قرمز و زرد و نارنجی علاقه دارید بدون هیچ خجالتی از این رنگ ها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید. طبق اصول کلی دکوراسیون رنگ دیوار و کفپوش را از بین سفید یا رنگ های خنثی انتخاب کرده بقیه اجزا مثل روتختی، پرده و فرش را با رنگ مورد علاقه خود انتخاب کنید.

در صورتی که می خواهید انتخاب رنگ جسورانه تر و خاص تر داشته باشد می توانید رنگ های تیره را برای دیوار انتخاب کرده و سایر اجزا اتاق را با یک هارمونی رنگ زیبا و هماهنگ برگزینید. مثل تصویر زیر که از ترکیب رنگ مشکی و سبز، یک دکوراسیون اتاق خواب پسرانه خاص را طراحی کرده است.

کاغذدیواری

برای داشتن یک اتاق خواب پسرانه لاکچری، می توانید به جای رنگ زدن دیوار از کاغذدیواری با طرح های دلخواه استفاده کنید. امروزه کاغذدیواری با طرح های جذاب پوستری و سه بعدی به بازار آمده اند که با ورق زدن آلبوم آنها و دیدن تنوع طرح ها انتخابتان سخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید