دیزاین اتاق خواب دخترانه
1399-04-02
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
1399-04-02
نمایش همه

استفاده از تخت خواب چند منظوره در دکوراسیون

استفاده از تخت خواب چند منظوره در دکوراسیون

استفاده از تخت خواب چند منظوره در دکوراسیون

 

اولین قدم برای دکوراسیون اتاق خواب انتخاب یک تخت خواب مناسب است. حال اگر فضای کوچکی دارید می توانید از تخت خواب هایی که قابلیت کاناپه شدن هم دارند استفاده کنید. این تخت خواب ها معمولا دیواره های کوتاهی دارند که با قرار دادن چند کوسن در کناره های آن می توان تخت را به یک کاناپه مدرن و زیبا برای نشستن تبدیل کرد. در این صورت هم یک تخت خواب راحت دارید هم یه کاناپه جذاب برای پذیرایی از مهمان. استفاده از کوسن ها با طرح و اندازه های مختلف روی چنین تخت هایی، محل نشیمن را دلنشین تر و صمیمی تر می کند. در انتخاب آنها دقت کنید. حتما دوستان شما عاشق آنها خواهند شد!

 

مدل دیگری از تخت های کمجا، تخت خواب های تاشو هستند. این تخت خواب ها مدت زیادی است که به بازار ایران آمده اند اما استقبال خوبی از آنها نشده با وجود اینکه کارایی بسیار خوبی برای اتاق های کوچک دارند. برای دیزاین اتاق خواب دخترانه شیک و زیبا می توانید از یک تخت خواب تاشو استفاده کنید. وقتی به تخت احتیاج ندارید آن را به جایگاه مخصوص خود در دیوار می چسبانید و از فضای اشغال شده توسط تخت در طول روز بی نصیب نمی مانید.

 

راه دیگر استفاده از تخت خواب های پایه بلند است. این نوع تخت برای استفاده بهینه از فضا بسیار عالی است. زیرا می توانید از فضای زیر تخت برای کمد و قفسه و میز کامپیوتر استفاده کنید. بعضی تولید کنندگان مجموعه تخت پایه بلند و کمد و بوفه و میز را با هم می سازند که هم بسیار شیک و مدرن بوده هم خیلی مفید و کاربردی هستند. کافی است یک جستجو در مورد تخت های پایه بلند بکنید تا انواع آن را دیده و تولیدکنندگان آنها در ایران را شناسایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید